Про що говорили на Форумі власників та керівників медичних клінік?

Вернуться к списку
08 октября 2021

В Одесі пройшов VIII Форум власників та керівників медичних клінік, організований стоматологом у червоному метелику, власником мережі стоматологічних клінік «Клініка Заблоцького» та центрів турботи про ясна та зуби «Dental Care Office», експертом з питань сервісу та розвитку бізнесу -  Ярославом Заблоцьким.

Головні питання, що піднімалися на Форумі  – якими є найбільші виклики для медичного бізнесу сьогодні та завтра? Як змінюється медичний ринок сьогодні? Яких процесів торкнулась діджиталізація в компаніях?

«Сьогодні варто сказати, що наше життя на наш захист у наших руках, - сказала Ірина Микичак, заступник Міністра охорони здоров’я України. -.. Мова тут і про особистий захист, і про вакцинацію. Реалії  такі, що ми маємо багато проблем з вакцинацією і перша – в тому, що 56% українців не готові до вакцинації. Друга проблема втому, що велика кількість людей купують довідки про вакцинацію. Міністерство охорони здоров’я сьогодні почало змінювати систему безперервного професійного розвитку лікарів. Ми на шляху до дуже важливих змін в ліцензуванні, як самих медиків так і закладів охорони здоров’я, що будуть змінюватися підходи до атестації та акредитації лікарів та медичних працівників».

У форумі взяли участь: власники та топ-менеджмент компаній медичної сфери – керівники клінік, головні лікарі та медичні директори, завідуючі відділеннями.

Форум власників та керівників медичних клінік – це щорічна всеукраїнська професійна подія в Україні та Східній Європі, яка є містком між бізнесом та медициною, між приватною і державною сферами. Золотий спонсор VIII Форуму власників та керівників медичних клінік - OTP Bank. OTP Bank — один з найбільших українських банків з іноземним капіталом, визнаний лідер фінансового сектору країни.

На події обговорили філософію створення стратегій в медичній сфері, досліджують найбільш ефективні моделі, просувають найкращі практики. Форум збирає кращих експертів медичного бізнесу, представників ділових, інвестиційних кіл та сектору держаного управління. Форум організовано у 2014 році Ярославом Заблоцьким, доктором медичних наук, професором та практикуючим лікарем. Тема цьогорічного форуму: Як медичному бізнесу реагувати на виклики екстремальної невизначеності. Разом з експертами досліджуватимемо, яким має стати медичний бізнес після кризи COVID-19.

«Сьогодні, як ніколи нам всім потрібно якісно комунікувати, - каже Ярослав Заблоцький, - більше та якісніше говорити з членами родини, особливо, коли вони є співвласниками вашого бізнесу, з вашою командою, з вашим директором та секретарем. Тому, що якщи ми не спілкуємось, то потрапляємо в ситуацію коли думаємо, що вони все знають та розуміють як ми, ле вони не знають, не розуміють або взагалі притримуються іншої думки. Керівники та власники не розуміють – як це того чи іншого питання не знати, адже воно вже звучало та обговорювалося у компанії чи в родині. Нам здається, що якщо якесь питання розуміємо ми, або прийняли певне рішення, то всі інші мають це розуміти автоматично! Але люди часто не знають та не думають як ми. Щоб розставити всі крапки над «І» потрібно більше спілкуватись, приділяти цьому час та докладати зусиль

Наприклад, ми медики думаємо, що всі люди знають про те, що таке чек ап та про те, що його обов’язково потрібно робити, особливо коли ви маєте генетичну схильність до онкологічних захворювань. І медики часто не розуміють, чому люди ігнорують це дослідження, в той час як українські медики вже понад вісім років про це говорять. А скільки років ми стоматологи говоримо про те, що постійні зуби з’являються у людини в шість років і їх емаль дуже тоненька і три роки молоді постійні зуби потрібно змащувати фтором, робити герметизацію та інші укріплюючи процедури. Лікарі це добре знають, але мало говорять з пацієнтами, тому що думають, що вони це знають. Те ж саме стосується професійної гігієни та профілактики зубів. Ситуацію можна змінити, коли ми – лікарі будемо говорити про це разом і говорити багато».

Чому люди сьогодні все знають про каву та люблять іі? Тому що кава продається на кожному кроці. Ось коли вакцинація буде на кожному кроці, доступна всім без зусиль – то тобі й вакцинація та інші медичні послуги будуть популярними».

Чи готові медичні клініки та лабораторії швидко збільшуватись і зменшуватись, реагуючи на потреби ринку, наскільки ці потреби залежатимуть від локдаунів? Як змінилась робота з персоналом, коли немає можливості зібрати всіх разом в офлайн? Як відбувається пошук, адаптація, мотивація? Про це далі йшлося на Форумі.

«Для лікарів дуже важливо розуміти, що чим розумніші та спеціалізованими є люди – а саме такими є лікарі, тим частіше вони припускаються помилок у сферах, де вони не компетентні, - переконаний  маркетолог, співзасновник агенції Aimbulance Роман Гавриш, - тому що вони думають, що якщо вони розумні в медицині, то так само вони розумні і в інших сферах – зокрема маркетингу та продажах. Але ж очевидно, що ваша компетенція в медицині не переноситься на маркетинг та інші сфери».

«Що сьогодні означає – побудова бренду?, - каже  бізнес-тренер та консультант, асоційований професор та директор програм з корпоративного навчання Hanken&SSE Executive Education Петер Зашев. - Перше завдання важливо, щоб вас помітили. Якщо ви впоралися з цим складним завданням, то вважайте що на 30% ви на шляху до успіху. Важливо також розуміти – що кожен член колективу має займатися маркетингом та дбати про успіх компанії. Коли клієнт лишень подзвонив на колл-центр це вже маркетинг, тому що клієнт оцінює – чи люб’язний менеджер колл-центру, чи намагається він зрозуміти мою проблему й швидко та якісно допомогти. Тому всі без виключення повинні розуміти цінності та цілі компанії та рухатися в одному напрямку».

У події узяли участь участь 16 спікерів медичної сфери та державного сектору, а також  6 немедичних експертів ринку. Серед спікерів Форуму: Тігран Арутюнян, генеральний директор медичного дому Odrex; Олексій Бабич, генеральний директор медичної лабораторії “Діла”; Вікторія Мислива, начальник управління приватного банкінгу OPT Bank; Олег Калашніков, генеральний директор та співвласник медичної мережі «Добробут»; Галина Усенко, директор мережі клінік Into-Sana; Наталя Ємченко, директор зі зв’язків з громадськістю та комунікацій СКМ та інші.

О проекте
Список меднаправлений находится на главной странице. С этого раздела посетители начинают поиск необходимой информации. Здесь размещены клиники, болезни, лаборатории, диагностические центры, статьи.
© Medicina.ua 2005—2021. Все права защищены.
 
Авторизация
Логин
Пароль

Для чего нужна регистрация?

Если Вы — посетитель, регистрация на портале позволит Вам создать свою персональную страницу с различными сервисами, с которой смогут ознакомиться врачи. А сейчас после регистрации Вам доступно создание новых тем и активное участие в обсуждении на форуме.

Если Вы — врач, то после регистрации Вы сможете консультировать посетителей портала, а также найти потенциальных пациентов.

Для добавления вопроса в разделе «Консультация» регистрация не требуется.