Вопрос посетителя 'Оксана' №158263

 
Оксана, Ратно

Вопрос:

доброго дня,прошу допоможіть. мені 17 років, 31 січня відбувався перший статевий акт, що був не захищеним,на 9 день після першого дня менструації. через близько 40 годин я прийняла першу таблетку постинору, через 12 годин другу. через 5 днів в мене були невеликі кров.яні виділення, але я не впевнена, що викликані постінором, бо були дуже мізерними і тривали 1-2 дні(саме в той час в мене почало спостерігатись часте сечовипускання, часто болюче, а також боліли нирки, і на початку і в кінці сечовипускання виділялась кров, тому може ці кров.яні виділення це також від нирок).вже близько місяця в мене часте( іноді болюче) сечовипускання, нетримання сечі іноді, а також білі виділення, в такій кількості, що мені їх помітно буває, а також вчора внизу жиівота справа і зліва щось боліло. в лютому менструацій не було , зараз затримка близько 10 днів, кілька разів вже робила тести, різних виробників, всі негативні,і все одно не розумію свого самопочуття. може в мене просто гормональний збій?чи таки вагітність?

Ответ:

Любые «неправильности» с менструальным циклом – убедительный повод для СРОЧНОГО посещения гинеколога. Догадки и теоретические рассуждения непродуктивны.
0 Да Вы считаете ответ полезным?

Уточнить в рамках данного вопроса

муж. жен.
Для получения уведомления о ответе
 
Авторизация
Логин
Пароль

Для чего нужна регистрация?

Если Вы — посетитель, регистрация на портале позволит Вам создать свою персональную страницу с различными сервисами, с которой смогут ознакомиться врачи. А сейчас после регистрации Вам доступно создание новых тем и активное участие в обсуждении на форуме.

Если Вы — врач, то после регистрации Вы сможете консультировать посетителей портала, а также найти потенциальных пациентов.

Для добавления вопроса в разделе «Консультация» регистрация не требуется.